با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب، مشتریان در بستر اینترنت جایگاه مهمی دارند تا نیاز ها و درخواست های آن ها برطرف گردد و بتوانند تعامل بهتری با نرم افزار داشته باشند و در نهایت موجب رونق کسب و کار شما گردند. پشتیبانی نرم افزار در شرکت تارال به معنای ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کاربران برای استفاده بهینه و بدون مشکل از محصولات مختلف این شرکت می باشد. این شرکت پشتیبانی از پلتفرم های تخت وب، تحت اندروید، تحت IOS و تحت ویندوز را به بهترین شکل ممکن و به صورت جامع و با کیفیت ارائه می دهد. به عنوان مثال پشتیبانی از پلتفرم های تحت وب شامل رفع خطاها و مشکلات مرتبطبا صفحات وب و سرورها، به روز رسانی و نگهداری پایگاه داده، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و بهینه سازی کدهای Html و Css و Javascript می شود. همچنین پشتیبانی از پلتفرم های دیگر، شامل رفع مشکلات و خطاهای مرتبط با سیستم عامل، به روز رسانی کتابخانه ها،نصب و راه اندازی نرم افزار و تعمیرات فنی می باشد. در کل، هدف این پشتیبانی، بهبود عملکرد و استفاده بهینه از نرم افزارهای تولیدی شرکت تارال برای کاربران است.
نرم افزارهای تحت وب بدون ارئه خدمات تخصصی پشتیبانی به مشتریان، ممکن است غیر کاربردی باشد. در حقیقت یکی از اصلی ترین عواملی که موجب موفقیت یا شکست یک نرم افزار می شود، ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش است. همچنین بهبود و ارتقا نرم افزار به دلیل تغییر ورژن های گوناگون نیاز به بروزرسانی های متعدد دارد که در صورت رخ دادن این موارد تیم پشتیبانی فنی قادر به رفع آن ها می باشد. بنابراین ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی در نرم افزارهای تحت وب و نرم افزارهای native بسیار حیاتی می باشد و بدون آن این نرم افزارها ممکن است برای کاربران کاربردی نباشد و پس از مدتی از رده خارج گردد.
هزینه پشتیبانی نرم افزار به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله:
با توجه به عومل فوق، هزینه پشتیبانی نرم افزار می تواند متفاوت باشد. لذا، بهتر است قبل از استفاده از نرم افزار و تهیه آن، هزینه های پشتیبانی را بررسی کرده و در نظر بگیرید.
موارد پشتیبانی | پلن اقتصادی | پلن حرفه ای | پلن پیشرفته |
---|---|---|---|
ارائه خدمات و رفع اشکالات پیش بینی نشده | دارد | دارد | دارد |
رفع سوالات کارمند معرفی شده از سوی کارفرما | ندارد | دارد | دارد |
تهیه بک آپ از دیتابیس | هر ماه | 2بار در ماه | هفتگی |
تهیه بک اپ از سایت | دارد | دارد | دارد |
اعمال تغییرات مورد نیاز به صورت مستقیم بر روی اطلاعات پایگاه داده | ندارد | دارد | دارد |
مشاوره و ارائه بهترین راه حل ها برای پیاده سازی و گسترش ایده های شما | ندارد | دارد | دارد |
ادامه شناسایی نیازهای شما پس از عرضه سایت به بازار | ندارد | ندارد | دارد |
ارائه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته | ندارد | ندارد | دارد |
اختصاص یک کاربر پشتیبانی مختص شما | ندارد | ندارد | دارد |
پشتیبانی از طریف سامانه تیکتینگ | دارد | دارد | دارد |
پشتیبانی از طریق واتس اپ | ندارد | ندارد | دارد |
پشتیبانی تلفنی | ندارد | دارد | دارد |
پشتیبانی از طریق ریموت (برنامه انی دسک) | ندارد | دارد | دارد |
پشتیبانی حضوری | ندارد | ندارد | دارد |
زمان پاسخگویی به سوالات | 48 تا 72 ساعت | 24 تا 48 ساعت | 12 ساعت |
انجام عملیات تکمیلی و ارتقا نرم افزار با ارتقا سطح تکنولوژی | ندارد | ندارد | دارد |
مانیتورینگ سرور | ندارد | ندارد | دارد |
بروزرسانی سرور | ندارد | ندارد | دارد |
کارهای مربوط به انتقال سرور | دارد | دارد | دارد |
رفع مشکلات مربوط به هاست و دامنه | دارد | دارد | دارد |
اعتبارسنجی هاست و دامنه | ندارد | دارد | دارد |
نصب ssl بر روی سرور | دارد | دارد | دارد |
مدیریت و کنترل تمدید هاست و دامنه | دارد | دارد | دارد |
گزارش مدیریتی تعداد بازدیدکنندگان | ندارد | دارد | دارد |
گزارش مدیریتی رتبه سایت | ندارد | دارد | دارد |
گزارش مدیریتی تعداد صفحات بازدید شده | ندارد | ندارد | دارد |
گزارش مدیریتی لینک های بالا دستی | ندارد | ندارد | دارد |
گزارش مدیریتی عملکرد | ندارد | ندارد | دارد |
ایجاد و ساخت ایمیل | 5 | 15 | نامحدود |
مدیریت مجوز مربوط به ساماندهی | ندارد | دارد | دارد |
مدیریت مجوز مربوط به اینماد | ندارد | دارد | دارد |
مدیریت مجوز مربوط به اتحادیه کسب و کارهای مجازی | ندارد | دارد | دارد |
مدیریت و پیگیری خطاهای رخ داده در درگاه بانکی | دارد | دارد | دارد |
درج اطلاعات محصول | 10 | 50 | 100 |
تغییر سایز تصاویر و کراپ عکس های محصول | ندارد | ندارد | دارد |
بهینه سازی سرعت بارگذاری اطلاعات | ندارد | دارد | دارد |
درج سایر محتوا مانند مقالات | 0 | 0 | 0 |
رعایت نکات سئو در محتوا | ندارد | ندارد | دارد |
تولید محتوای مربوط به مقالات | 0 | 0 | 0 |
تولید عکس متناسب با محتوای مقاله | 0 | 0 | 0 |
طراحی صفحات منحصر به فرد | 0 | 0 | 0 |
حضور در باشگاه مشتریان تارال و استفاده از خدمات ویژه باشگاه | ندارد | دارد | دارد |